13 otursnummer??

Jag är inte direkt skrockfull och tror inte att detta året kommer bli ett dåligt år utan snarare känns det som det kommer bli toppen! Fullspäckat år med mycket roliga saker, Men just nu måste jag säga att vi nog har hamnat mitt i vardagspussel träsket. Som idag till exempel, hämta barnen på förskolan möte Nicke i dörren som tog med barnen till affären och jag gjorde mig i ordning för ett spinning pass. Väl hemma fick jag veta att något hade gått sönder på Nickes jobb så han skyndade sig att äta upp och åkte tillbaka till jobbet. Nu är barnen lagda och jag sitter med en kopp te i soffan och pustar ut. Även om dagen har varit intensiv måste jag säga att jag tyckte vi klarade det galant. Vill ju inte ha såna här fullspäckade dagar alltid men ibland funkar det ju helt okej. Imorgon har Nova gympa och det känns både skönt och lite märkligt att jag inte har någonting med den att göra längre. Jag jobbar till 17 så den har Nicka hand om helt. Och på onsdag börjar båda tjejerna på syskonsimskola, det ska bli jätte mysigt! Så denna veckan kommer nog bara rulla på... Hade storstädning av huset igår, gjorde allt sånt där tråkigt. Dammtorka, byte sängkläder, tvätta golv ja rubbet. Å det känns så skönt med ett tipptoppat hus. När vi sprang runt här och städade skrattade vi åt att det nog hade räckt att ha en våning att bo på, två är alldeles för mycket att städa =) VI har funderat ett tag på att fortsätta att göra iordning i sovrummet och jag har hittat lite olika grejer som jag kan tänka mig...
En tapet som jag tänkte ha på en liten del av väggen, precis bredvid fönstret och mot den väggen ska vi köpa en vit byrå. Vad tror ni, kan det bli bra??

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0