På äventyr med tjejligan!

Äntligen en vecka där vi bara kan njuta. I flera veckor i rad har både jag och Nicke haft mycket mötet inplanerat och vardagen bara rullar på och man hinner inte ens andas. Jag börjar denna veckan redan i söndags med att åka på äventyr med fina vännen Sara och hennes barn. Vi tog tåget till Göteborg och gick på Alfons Åbergs hus och när vi var klara där tog vi tåget hem. Ett väldigt uppskattat besök av tjejerna. Efter Göteborgsbesöket följde tjejerna med oss hem och sov över till måndagen (jag hade tagit semester). Tanken var att dom skulle åka hem igen efter lunch men vi kom på att det hade varit trevligt med en tripp till Gekås också. Riktigt mysiga dagar har vi haft allihop, älskar verkligen att jag och Sara är så lika varann och gillar att hitta på saker.
Nova och hennes bästis Thea
Shopping av likadana sockar till tjejerna i familjen. Givetvis pippisockar! Veckan åka fortsätter med att min stora tjej ska få till Ulricehamn med sin moster och kusin och åka skidor. Tänk vilken tur hon har som har människor runt sig som vill hitta på sånt här med henne! Det kommer hon kunna leva på länge och jag också =) På fredag är min lediga dag och då får vi se vad vi ska hitta på, nåt måste det ju bli. =)

Kommentarer
Carola

Hej!

Jag såg du undrade om jag köpt någon vårjacka till Ella :-)
Jag har köpt en rosa skaljacka från Polarn men det ska inhandlas en till, lite tunnare men beslutsångesten är hög :-P
Blir ev en grön från Lindex, en militärgrön.

Mvh Carola



Blogg: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
2013-04-05 @ 11:32:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0