Snurrig småbarnsmamma!

Känslan i magen sitter fortfarande kvar efter att jag ikväll blev stoppad av polisen på en småväg mellan Tvååker och Rolfstorp. Det är inte en känsla av obehag utan mest över att jag blir så nervös när dom stoppar mig, har hänt två gånger tidigare. Vi skulle lite snabbt efter att tjejerna var klara för sängen åka och hämta Nickes bil i Galtabäck, eftersom vi fick lite bråttom för att det inte skulle bli försent glömde jag min plånbok i all hast. Vi har nästan precis delat på oss, jag först med tjejerna och Nicke hack i häl. Märker att det blinkar till i backspegeln ( ser inte så tydligt då hela bagaget är fullt med pomppåsar) Det ser ut som Nicke håller in till sidan och bilen kör förbi honom, min första tanke är att det måste vara en ambulans, så jag försöker lägga mig så mycket åt höger som möjligt men bilen kör bara närmare. Svänger in på en busshållplats för jag tänkte att den inte kom förbi och då stannar den och sätter på Blåljuset! Hjärtat går i 180!. Polisen säger "nykterhetskontroll o körkortet" Okej svarar jag men jag har inget körkort (hann inte prata färdigt) Polisen mycket frågande "inget körkort??!! JOjo men inte med mig... Efter mycket förklarade av att jag hade haft så bråttom och att jag hade sambon i bilen bakom. Dom släppte dom mig med ett " kom ihåg körkortet nästa gång".. Givetvis tänkte jag, det här gör jag aldrig om.. !! Det var inte riktigt vad jag hade räknat med idag men jag lär ju vara duktigare med körkortet i framtiden men jag är fortfarande en snurrig småbarnsmamma, så det skulle inte förvåna mig om nåt liknande hände igen! Tänkte avsluta där men måste ge mig själv en klapp på axeln idag. Det ringde en mycket nöjd kund till mig och jag skulle hjälpa henne lite och hon sa att "du är en så himla bra säljare och ska Du fortsätta kan jag tänka mig att ha en visning nästa säsong"! ( hon har inte haft någon visning själv denna säsongen)Givetvis gillar hon kläderna men hon tyckte jag var lättsam och ?rolig? Och jag som inte alls ser mig som en säljare utan mest en person som älskar dessa kläder men jag är ingen säljartyp. Vad tycker ni?? Natti natti

Kommentarer
Vivi

VEm gillar inte dig hjärtat?



Blogg: http://bara-vivi.blogspot.com
2012-09-25 @ 12:06:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0