Min första jobbvecka..

började lite halvhjärtat. Jobbade i 2 dagar och 2,5 timma innan det blev dags för Vab (vård av barn)!! Lillan åkte på feber, trodde det först berodde på förskolebaciller och sen trodde jag på tänder. Nu vet jag inte längre, feber har hon iaf och inatt hade hon 40.2 (utan att lägga på någon grad, som man ska göra på termometrarna ibland 0,3 och ibland 0,5) . Stackarn, håller tummarna för att hon ska vara frisk imorgon. Förutom det dåliga samvetet man får mot jobbet att man är borta, så passade denna mjukstarten både mig och Mira. Nova har inte varit hemma, hon åkte till sin farmor och Kalle i tisdags, sov där och på onsdagen åkte det tåg till Köpenhamn för att gå på Tivoli. Mina barn är verkligen lyckligt lottade som har så många i sin närhet som gärna är med dom, dock var detta det längsta jag har varit ifrån henne men det gick bättre än vad jag trodde. Men det är skönt att hon är hemma igen =)  Så det har hänt mycket denna veckan, så nästa vecka tar vi nya tag och hoppas att alla får hålla sig friska.
 
Bjuder på en bild från vår Kick-off med jobbet. Hade super kul på Giths gård och de blev många goa skratt.
 
Måste passa på att berömma mig själv lite. Fick en översikt på hur bra min försäljning går på POMPdeLUX och jag har ökat i lite mer än 90 % från förra säsongen. Så jag är väldigt nöjd! För er som har handlat kläder av mig eller som skulle vilja handla lite kläder, kan passa på att komma tll Hidvi (fotograf) den 27 september! Klockan 17.00!!
"Nu har ni möjlighet att fota era barn i de fina Pompdelux kläderna!

Vi har byggt upp en cool miljö i vår studio, där ni kan fotograferas gratis i de fina kläderna och självklart köpa om ni vill. Storlekar finns i 80-152
Men ni kan även ta med tidigare köpta Pompdelux kläder om ni har! Vi bjuder på fika =) Välkommen till fotostudion!

Alla som fotograferas har möjlighet att beställa/köpa bilderna efter fotograferingen. Digitalt på CD eller förstoringar. Pris kommer närmare träffen".
Ha det så bra så "hörs" vi snart igen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0