Lång dag....

Gahhh vaknade med huvudvärk och den har följt efter mig hela dan.. Då passade det ju ypperligt att ha en 10 timmars jobbdag men nu är den iaf över och nästa är nog inte förrän om ca 1 månad.. Blev så himla nöjd när jag kom hem och hann pussa Nova god natt och hon hann berätta att hennes pappa hade tagit med henne på dans (zumba för barn). Trodde inte jag kunde få honom till att gå iväg på det när jag snabbt slänger ur mig det när han ska gå och hämta barnen och jag inte är hemma. Blir så imponerad av honom ( i mellan åt) nu menar jag inte att det är svårare för honom att gå iväg på sånt utan mer att han tycker det är lättast att överlåta sånt till mig. Ett stort plus i kanten får han!! Jag har det smidigt när jag kommer hem efter en sån här dag och barnen ligger i säng och huset är tipptopp. =) Nää nu orkar jag inte mer för idag, natti natti!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0