Sjukstuga och mycket jobb...

Då har ögoninflammationen slagit till i vår familj. Det började med att Mira hade varit gnällig på förskolan i torsdag och på fredagen vaknade hon med ett öga helt igenmurat av gult klet. Nicke har i en veckas tid (söndag-söndag) jobbat 12 timmars pass på Ringhals så honom har vi inte sett mycket av tyvärr. Så när vi insåg att han jobbade idag och att jag ska iväg på visning så är det tur att vi har så många i vår närhet som vill och kan passa våra tjejer. Nova skulle egentligen få följa med för första gången på visningen men hon vaknade givetvis idag med ögoninflammation så hon får följa med min syster och kolla på handboll. Ögoninflammation är ju väldigt smittsamt men bara om man rör vid varandra och eftersom de skulle vara fler barn på visningen vågar jag inte ta med henne dit. Det är synd både för mig och Nova, hon är ju en grym reklampelare för mig och hon ville verkligen med men det blir ju inte alltid som man planerar. Ska verkligen bli kul att få åka på visningen idag var över en vecka sedan jag var iväg förra gången. För några dagar sedan tog jag beslutet att sluta med POMPdeLUX, vill verkligen inte sluta men det tar helt enkelt för mycket tid ifrån mina barn. Helt klart det sämsta med att vara mamma är det är dåliga samvetet som man ofta har... Ha en härlig söndag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0