Överraskning

Då har man landat i soffan igen och helgen är snart slut. En väldigt bra helg måste jag konstatera. Det började i fredags med att Nicke hade tagit ledigt för att jag var ledig och vi var sugna på att bowla med tjejerna. Tyvärr ramlade Nova på torsdags kvällen och haltade så illa att vi inte vågade bowla så vi skjuter på det tills på onsdag. Men det var mysigt att ha en extra dag ledigt hela familjen tillsammans ändå. På lördagen lämnade vi barnen redan vid 10 hos min pappa och sen begav vi oss till Gbg för att överraska min syster som har fyllt 40. Vi samlades allihop (12 st) på Clarion Post Hotell och efter en stunds väntan kom dom in igenom dörren, så paff hon blev. Kul att se att hon verkligen blev överraskad! Vi fortsatte vidare till Rondo för att se Lena PH, det var mycket bättre än jag hade trott. Hon var duktig på att underhålla men jag måste hålla med Nicke om att ska man lyssna på konsert ska man inte sitta vid ett bord utan stå på golvet och dansa med. Eftersom vi hade fått biljetter till Rondo tidigt gick vi till Hard Rock Cafe och tog en dricka innan vi gick tillbaka till hotellet där vi åt middag på kvällen. Helt klart det bästa hotellet jag har bott på, det kan rekommenderas! Så dagen idag började med en väldigt god frukost och sen vidare till 5:an huset för lite shopping. Konstigt nog blev det bara saker till tjejerna och ljuslyktor =) Ungefär sån shopping jag alltid gör =) Jag och Nicke avslutade med en go´fika och bara myste lite. Detta var precis vad vi behövde men efter en hyfsat lång tid ifrån tjejerna så började krypa i mig lite, skynda hem och träffa dom lite innan jag skulle iväg på visning.
Clarion Post Hotells reception
Så sammanfattningsvis kan jag bara säga att det har varit intensivt men oerhört roligt. Men nu har jag bara en vecka kvar med POMPdeLUX och sen ska jag mysa i fulla drag med mina tjejer, för jag mår helt enkelt inte riktigt bra när jag måste vara ifrån dom hela tiden. Nu ska jag krypa ner så jag kan ladda för en ny jobbvecka!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0