Min man...30 år!

Igår fyllde världens bästa Nicke 30! Vi har snart levt ihop i 12 år (på lördag) och jag har fortfarande inte tröttnat på honom. =) Vi har fortfarande roligt ihop och han är min bästa vän som jag kan säga allt till! Älskar dig så oerhört mycket! I lördags hade vi lite kalas här hemma för våra familjer. Vi blir ganska många när vi är allihop men ändå så ville Nicke ge sig på 3-rätters middag. Han började redan dagen innan med assistans av mig, jag gjorde allt de tråkiga. skalade potatis, räkor och sånt. Laga mat är inte riktigt min grej men det har verkligen blivit Nickes grej och duktig är han oxå! Jag brukar få stå för allt "lull lull" som Nicke brukar säga. Dukning och blommor och sånt. Bra fördelning tycker jag! Middagen blev väldigt lyckad och jag hoppas jag får hjälp när jag fyller om 2 månader.
Min fina familj... psst de fina klänningarna tjejerna har på sig är givetvis POMPdeLUX, säljer i en månad till så sankar ni något maila mig bara så kan jag skicka iväg en order.
Mira hade modevisning.. (jag fick hjälpa till)
Min fina man och dotter Det blev en väldigt lyckad födelsedag och jag tror att födelsedagsbarnet var väldigt nöjd!

Kommentarer
Vivi

Gullfamiljen <3



Blogg: http://bara-vivi.blogspot.com
2012-10-03 @ 01:00:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0