Vab vab o åter vab.

Då var det dax igen. Båda tjejerna har varit hängiga idag, Nicke har varit föräldraledig idag och ska vabba imorgon. Insåg när jag skulle skicka iväg vabbintygen att lilla Mira har varit dålig 4 gånger på en månad. Hoppas detta vänder snart, dock är det Nova som är hängigast denna gången. Fördelen när hon är dålig är att hon sover sig igenom det medan lillasyster mest är gnällig och vill sitta i knät. Eftersom Nicke var hemma idag och jag slutade redan klockan 12, så passade jag på att åka till stan och göra massa ärenden. Vi har helt klart flest vänner/familj som fyller år nu på hösten. Så det var presenter som skulle inhandlas. Jag har länge hört talas om en affär i stan som heter Basement Design (Kungsgatan 31, Varberg) men har aldrig fått tummen ur att gå dit förrän idag. Frågade tjejen i butiken hur länge den hade funnits. 3,5 år och jag har inte sett den innan?!? Men detta har helt klart blivit en ny liten favorit affär.
Rengöringsmedel med juldoft, helt ekologiskt! Måste ju börja smygstarta med vår jullängtan. =) Måste visa lite från vår helg som var helt tillägnad till barnen. Det var så skönt att kunna ge dom 100 % av sin mamma. Fredagen var vi på Sannarpsbadet i halmstad. På lördagen var vi på Mora Träsk till båda tjejernas förtjusning.
Nova jätte lycklig över att dansa till Mora Träsk. Fler såna här helger vill vi ha!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0