Tjoho!!

vilken bra dag jag har haft på jobbet idag, trots huvudvärk. För er som inte vet, kan jag berätta att är jag förskollärare på ett föräldrakooperativ, där jag bor. Och idag var en sån där riktigt bra dag! Lugn arbetsmiljö, barnen var så go´a och glada hela bunten. Och vi fick förberett mycket inför vår inspirationsdag nästa vecka. Alla i personalen sprudlade av idéer och vi fick röjt jätte mycket. Fler såna här dagar, hoppas jag på! Imorgon blir jag dock hemma för min lilla stora flicka har fortfarande feber och är hängig. Så om ni har nåt bra tips på vad jag kan roa mina tjejer med imorgon när vi vabbar ännu en dag?

Kommentarer
Vivi

Gömma nyckel, du vet "fågel, fisk eller mittemellan..
Om hon inte är för dålig för det?
Ge tjejerna varsin kram från mig!



Blogg: http://bara-vivi.blogspot.com
2012-11-10 @ 11:20:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0