Bästa helgen på länge!

Hade ledig fredag denna fredagen och helgen blir såå mycket längre. Jag tänkte först när jag fick mitt schema med varannan fredag ledig att å den dagen kommer ju bara gå åt till att städa inför helgen. Men denna fredagen började vi med att slappa lite sen blev det som vanligt lite stressigt när jag fick för mig att möta upp en vän och hennes 3 barn på lekstugan. Dessutom hade jag lovat att hämta upp en av Novas killkompisar på förskolan så han hängde också med. Så vi hade med oss 6 barn men det gick hur bra som helst. Det ska tilläggas att min väns tvillingar är grymt nöjda bebisar =) På lördagen lämnade jag "mitt dåliga samvete hemma" och åkte ner mot Skåne, hämtade upp min kära vän Sara och vi fortsatte vidare till Väla centrum (ett stort köpcentrum). Shoppade i några timmar till näst intill enbart oss själva, vet inte när jag gjorde det senast och att kunna stå i ett omklädningsrum själv utan att stressa. De är det som kallas lyx som småbarnsmamma =) Efter dessa timmar av shopping var vi värda att checka in på Torekov spa med 3 rätters middag. Vi avslutade dagen med att ligga i vår säng, kolla på tv och dricka vin. Söndagen blev lite speciell när det visade sig att Sara redan hade beställt behandlingar till oss och min behandling fick jag i present eftersom jag blir "gammal" om 2 veckor. Vilka vänner man har, såna får man hålla hårt i!!! Denna helgen var nog precis vad jag behövde!
Vårt hotellrum Avslutar med en bild från när jag åkte en snabbis till affären nu ikväll och detta var vad jag mötte när jag kom hem. Det måste ha varit en tuff måndag!
Ha en underbar vecka! För det ska jag ha, inte inplanerat någonting!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0