2012 året som vi blir 30! år

Av någon anledning började Nova prata om att bowla häromdagen, så idag tog jag med mig hela familjen till Superbowl så vi kunde ha lite skoj. Min syster var där med sina barn och en kompis till henne med sina barn. Nova tyckte det var jätte roligt och det var verkligen kul att göra nåt hela familjen, ja Mira var också med och hon stortrivdes med att hoppa från famn till famn. =)
Eftersom det var så kul med bowling så la Novs till det till sin Lista på grejer som hon ska göra när hon blir stor (läs 4 år) Hon ska brottas, spela fotboll, gå i simskola och dansa.


Efteråt hann jag, Linda och Mira med att gå på lite möbelrea men vilken usel rea det var, blev inte sugen på att köpa mycket direkt och tur var väl det för jag vill ju inte lägga pengarna på möbler just nu. Har blivit väldigt sugen på att kanske försöka spara undan lite nu så vi kan åka på någon semester hela familjen, typ januari 2013 men man måste ha något att se fram emot eller hur?

Satt och kollade i min kalender, 2012 kommer verkligen bli ett händelserikt år för mig. Nästa vecka är jag tillbaka på mitt gamla jobb för att jobba på fredagarna, Nicke ska vara hemma och vara pappaledig. Tror det kommer bli hur bra som helst. Den 18 feb kommer jag att åka på Kick-off med POMPdeLUX i Köpenhamn och det ska bli såå kul!
Den 20 feb släpps kollektionen för POMP så då kommer jag att vara fullbokad på kvällarna och lite på helgerna.

Året 2012 är också det år när jag och väldigt många av mina vänner kommer att fylla 30! år. Så jag hoppas på många roliga fester =)







Några av mina vänner som fyller 30 i år.

Kram kram


Kommentarer
Vivi

Hohoho vilken gammal bild!!



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2012-01-06 @ 00:16:20
Vivi

Ja visst är det kul att vi äntligen tagit oss i kragen :)

Bor ju så nära ju.. Flytta hit med familjen vettja. Eller ta en helg, bara du o kom upp. det hade varit superroligt!!!



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2012-01-07 @ 15:46:28
Emelie

Hej! snygga bilder =) hahah!

Ja nu börjar vi bli gamla!Hoppas vi hinner ses nästa v! pusspusspuss



2012-01-08 @ 18:58:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0