Ska den aldrig ge med sig??

Hej alla nära och kära och även ni andra =)
Jag har inte försvunnit och det har inte hänt nåt särskillt, det har bara varit lite mycket
så jag har inte hunnit uppdatera här. Ska försöka att bli bättre på den fronten.

Medan jag sitter här och skriver sitter min lilla tjej i mitt knä och är alldeles matt. Sen i torsdagskväll har hon spytt och varit dålig i magen, det är så jobbigt att jag inte kan göra så mycket. Pratade iaf precis med sjukvårdsupplysningen och kom fram till att hon ska äta med 1timma till 1,5 timmas mellanrum. För så fort hon äter så äter hon så fort så hon spyr. Så enligt 1177 smittar hon inte längre eftersom ingen i familjen blivit sjuk än, hon kan bara inte kontrollera sitt matintag, så imorgon blir det nog förskola för Nova. Inte kul att gå hemma här och dra och inte kunna göra nåt roligt.

Tyckte ju synd om min pluttis som är så sjuk så jag köpte en mysig onepiece =)

Så idag ska jag bara följa klockan för att hon ska kunna bli frisk, Lillis får äta upp till 2 tsk varje gång. Så för att jag ska kunna hitta på nåt idag bestämde jag mig för att sålla bland tjejernas kläder. Hade ca 6 påsar ståndes, vilket skall slängas, skänkas, sparas eller säljas???
Brukar ni sälja på Tradera eller blocket??

Har funderat på att göra många inlägg det senaste men det har helt enkelt inte blivit av så nu blir det en massa bilder istället.

Mira, Nicke och Miras farfar

Mira matas av mormor

Nova och Eddie bygger tågbana

Min lilla tjej!

Vi avslutade dagen igår med att åka pulka till Novas stora förtjusning.

Min vackra lilla flicka!

Sov så gott!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0