Update

Det blev inget vidare med Mira. BVC tyckte att vi skulle avvakta och dom ringde även igår för att dubbelkolla att hon mådde bättre. Gulligt av dom att ringa tycker jag. Men på bättringsvägen är hon och hon vill verkligen äta hela tiden och hon är lite mer gnällig än vanligt men snart har jag nog min vanliga tjej här igen=) Känns väldigt skönt!!!

Jag jobbade idag, började med att försova mig. Vaknade 7.45 och jag börjar 8.00, tur att jag har nära till jobbet. Det är kul att jobba men att jobba fredagar är både och, alla har fredagskänslor men alla är lite små trötta, både stora och små. Sen kom jag hem till pyjamasligan, barnen och Nicke hade bara tagit det lugnt idag. Mira var konstant hungrig, förstår mig inte på henne men nu sover hon gott! Och vi avslutar kvällen med bastu och fredagsmys. Ha en riktigt mysig fredag!!!


En gammal fredagsmys bild men det är ju ungefär så här det ser ut varje fredag.
Bortsett från julmusten =)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0