POMPdeLUX

Den 20 februari skall jag börja sälja dessa underbara barnkläder och vilken efterfrågan det är!
Jag har redan bokat in ca 20 HOME SHOPPING på 3 veckor, det ska bli så himla roligt.
Kollektionen varar bara i 10 veckor, så vill du ha ett HOME SHOPPING party hemma hos dig så maila mig gärna på [email protected].

PÅ POMPdeLUX hemsida har dom nu lagt pp en kort video från kollektionen med tjejkläderna och en med killkläderna, gå gärna in och kolla där. Klicka bara på länken här nedan (länken syns lite dåligt i ljusgrå)

http://www.pompdelux.se/p/forside-webshop-info-video



Den 18 februari ska jag åka på Kick off i Köpenhamn, det ska bli riktigt roligt!
Så skynda er att höra av er så kan jag komma hem till er och visa dessa fina kläder.

Ha en härlgig söndag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0