Förändring

Idag har vi haft en familjedag, gillar verkligen såna dagar. Vi började med att åka till simhallen med goá kompisar, lunchade på campinoo till allas förtjusning och avslutade med en sväng till hajen (mindre roligt men lite lättare när även Nicke är med). När vi kom hem var övriga familjen väldigt trötta, tror dom sov i 1,5 timma allihop. Jag fick en stund framför datorn själv, tog tag i att försöka planera lite för kommande veckor och laddar inför nya förändringar. Imorgon ska jag på planeringsdag på jobbet, Fanny ställer upp som barnvakt. Hon är verkligen guldvärd att ha! Och på fredag börjar jag min första riktiga dag på jobbet sen i januari 2011, så det är precis ett år sedan. Shit vad tiden går fort. Om en och en halv månad är min lilla skrutt redan 1 år!

När familjen vaknade igen städade vi ut den mesta av julen, vill inte ta bort stjärnor och sånt i fönstren än eftersom det fortfarande är så mysigt när det är så mörkt ute men tomtar och granen åkte ut idag.

Mira passade på att smaka på granbarren och dom var tydligen goda eftersom
hon blev jätte arg när man tog det ifrån henne.


Nova tyckte det var väldigt roligt att hjälpa till och som ni ser så gör Nicke
lite annorlunda med granen innan den åker ut. Man får tydligen inte barr överallt då =)


Idag var oxå en stor dag för Nova, hon blev bjuden på sitt första riktiga barnkalas, om barnet själv ville
fick det vara där själv utan mamma. Tror Nova är blyg ibörjan men sen får jag nog gärna åka, det kommer att vara 16 barn i 3 timmar, så dom lär ha att göra.

Nu ska jag gå å mysa i soffan, ha en fortsatt bra söndag!
Hej hopp...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0