BVC

Var på BVC med liten idag, dom var inte nöjda med henne. Hon hade gått ner 100g sen jag vägde
henne för 1,5 månad sen. Och hon tyckte att det märktes att hon var hängig fortfarande, jag som trodde hon
var på bättringsvägen nu.. Suck!! Så klockan 16.00 ringer dom och kollar hur det är med henne, undrar vad som händer efter det??? Många tankar snurrar, framförallt efter kommentaren jag fick av sköterskan. Hon sa " så skönt att du är en sån lugn mamma".. Hmm ja jag brukar ju inte oroa mig innan det har hänt nåt. Men efter hennes kommentar kände jag, shit borde jag vara mer orolig??? Jaja det återstår att se vad dom säger när dom ringer sen..

Bjuder på en mysig bild på mina älsklingar!! Funderar på att förstora denna bilden, vad tycker ni???

Återkommer när jag vet hur vi ska gå vidare med Mini.

Kommentarer
Marie Anne Åkerlund

Vi, farfar Rolf o jag, tycker det är en jätte gullig bild!!! Men, dom ser ju så "goa" ut på många bilder så man har svårt att välja. Kramar till Er Alla!!



2012-01-25 @ 12:16:50
jennie Johansson

Men stackars lilla Mira, hoppas att hon snart kyrar på sig! Bilden är fantastiskt fin, du har två jättefina tjejer Yvonne :)



Kram kram!



Blogg: http://jennievarberg,blogspot.com
2012-01-26 @ 19:59:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0