Kickoff för POMPdeLUX

Då har man landat hemma igen efter en hätftig helg i Köpenhamn på kickoff för POMPdeLUX.
Samåkte med två tjejer som jag inte hade träffat innan, en tjej från Torslanda i Göteborg och en tjej från Falkenberg, denna tjejen fick jag även dela rum med senare. Dagen var fullspeckad med information om hur man ska gå till väga för att bli en så bra säljare som möjligt. Det blev 1000 och 1 frågor men jag tror att det kommer att lösa sig när det väl sätter igång. Efter all info fick vi se en underbar modeshow med barn som dansade och visade alla fina kläder. Tänkte visa er lite bilder dock är det inte jätte lätt att ta bilder när dom hela tiden rör sig men ni kanske kan se lite av hur fina kläderna är? =)
På kvällen var det mat och fest och jag hade super trevligt och vi avslutade vår kväll uppe i Skybaren!







Så nu är man hemma och har förberett inför morgondagen när några från mammagruppen kommer hit så jag kan testa att hålla en visning för dem. Det ska bli spännade. Fortsätter att berätta för er hur det gick lite senare.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Sara

Åh så kul de låter gumman!!! Ska bli så kul när du kommer hit och visar alla fina kläder!! Kramar



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2012-02-19 @ 22:34:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0