Influensa?

Det är nog det vi har fått allihop, Novas feber går upp och ner och Mira har ju som sagt vart helt matt idag.
Men i all denna sjuka kom det något som gjorde Nova lite glad idag iaf, hon är helt makalös när det gäller mössor. En mössa hade vi glömt och då fick hon en av mina men alla mössor bara glider upp på henne och sitter inte över öronen. Så jag beställde en ny mössa från en sida jag måste rekommendera! www.madeforkids.se Om jag förstod rätt har dom alltid fraktfritt och det lockar verkligen mig om jag ska beställa på nätet.

Lånad bild från www.madeforkids.se
Riktigt fin mössa med fleece vid öronen, Nova blev väldigt glad. Isbjörn of sweden är ett nytt favorit märke för mig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0