Fredag

Har haft en bra dag på jobbet idag men många härliga ungar och mina goa kollegor. Var så skönt att komma hemifrån lite efter att ha varit instängd hela veckan. Men hur häftigt är det inte att komma hem till sin egna lilla familj även om min stora tjej forfarande är väldigt matt. Mira börjar jag verkligen att känna igen nu men Nova hade inte mycket feber idag men jag fick med mig båda två till affären. N åkte vagn hela tiden och väl hemma åt hon en bit på tacosen sen ville hon gå och lägga sig, slockade helt färdig 19.10. Hann inte ens äta fredagsmyset, men det sparar vi till imorgon när hela familjen är samlad igen. Nicke är ute med jobbet och båda tjejerna sover så jag myser till en tänd brasa i kaminen och ska se några avsnitt av min nya favorit serie Up all night. Det går på 3:an på lördagar.
Klicka på länken:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0p0bjOamHoQ


Idag anlände hela kollektionen från POMPdeLUX, så imorgon kommer jag att ha att göra med att galga alla 250 plaggen men det ska bli väldigt kul oxå. Så är du nyfiken på hur kollektionen ser ut, gå ut på www.pompdelux.se hemsida så finns den där =)

Go´kväll!


Kommentarer
Vivi

Hej vännen. Nej jag kommer absolut inte flytta ner till Tyskland. Det är roligt att jobba i projekt lite och hjälpa till att sätta det visuella. Men nej jag kommer inte stanna!

Ska bli spännande att se kollektionen!

Hälsa familjen! Kram



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2012-02-11 @ 10:31:33
Johanna

Hej Yvonne!

Kul att du hittat till min blogg:) Jag använder iPaden till allt möjligt, som receptbok, fotoalbum, som bok eller bara att surfa på precis som på en vanlig dator. Mest använder jag den nog när vi lagar mat och bakar. Tycker att det är super smidigt att leta upp recept på den. Så om du funderar på att köpa så tycker jag absolut att du ska slå till. Har dock hört att iPad 3 skall släppas nu någon gång i vår, så om du vill ha den nya så kanske du ska vänta:) Om inte annat så brukar 1:an och 2:an bli billigare när det kommer en ny modell på marknaden.



Blogg: http://johannahelena.blogg.se/
2012-02-13 @ 21:49:25
Johanna

Hej Yvonne!

Kul att du hittat till min blogg:) Jag använder iPaden till allt möjligt, som receptbok, fotoalbum, som bok eller bara att surfa på precis som på en vanlig dator. Mest använder jag den nog när vi lagar mat och bakar. Tycker att det är super smidigt att leta upp recept på den. Så om du funderar på att köpa så tycker jag absolut att du ska slå till. Har dock hört att iPad 3 skall släppas nu någon gång i vår, så om du vill ha den nya så kanske du ska vänta:) Om inte annat så brukar 1:an och 2:an bli billigare när det kommer en ny modell på marknaden.



Blogg: http://johannahelena.blogg.se/
2012-02-13 @ 21:49:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0