Äntligen..

Gör ett snabbt inlägg, då jag egentligen är så trött att mina ögon går i kors. Det är nog en kombination av att lilla Mira tycker man ska börja kicka igång mamma vid 4 genom att snurra runt i sängen och inte komma till ro förrän runt kl 07, sen slumrade vi till lite. Några timmar senare anlände min älskade och bästa vän Sara med sina barn och alla lekte hur bra som helst. Till och med Mira kunde vara lite med Ellen utan att tvångskrama henne hela tiden, det bästa som Mira vet och det hon gärna gör hela tiden. Kvällen avslutades med att jag stressade iväg på min 3:e visning för veckan och säsongen och det går riktigt bra. Jag är imponerad av mig själv som egentligen inte är så förtjust i att prata inför folk fixar det faktiskt helt okej. Och jag fick en känsla av tjejerna idag att jag är en helt okej för säljare som inte prackar på folk att köpa, jag gillar mest att ge tips och idéer. Visningarna går som sagt bra dock måste jag nog göra nåt åt min rygg, det är ganska tungt att släpa 45 kg kläder och stänger och väskor överallt. Kanske ska unna mig en massage? Nån som har nåt tips om någon som är bra?

I detta inlägg skulle jag mesta berätta för er (som följer med här) att banken idag meddelade att vi FÅR tillbaka våra pengar som vi hade betalat för Spanair biljetterna!!!! Det är en sån lättnad! Det kan vara bra att veta att denna försäkring finns om man betalar med Visa eller Mastercard.

Nä nu ska jag krypa ner och hoppas på att Miris tänker sova bättre inatt. Go´natt och sov så gott!

Kommentarer
Sara

Tack för en jätte mysig dag!! De gör vi om snart!! Kramar i massor bästa <3



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2012-02-27 @ 08:59:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0