Alla hjärtans dag!

Dagen startade Perfekt med en överraskning i form av ett litet paket och ett handskrivet kort från min underbara familj.
Denna fina parfym låg i presenten, jag måste ha gjort nåt bra som förtjänade den =) Och självklart tyckte jag att jag skulle passa på att passa upp min familj oxå. Mannen fick varma inneskor (som han hade önskat sig) och Novisen fick en ny pulka då den gamla gick sönder och en sjal för hon vill ju vara likadan som mamma =) Lillsnuttan fick ingen present i år men mycket kärlek och mat för det älskar hon =) Hon själv har delat ut pussar till mig och sin pappa, hon är verkligen så mysig just nu, att jag bara vill stanna tiden!

Jag vet att man kanske inte ska uppmärksamma såna här dagar då det består av att köpa massa men visst är det så att det känns lite extra när man får lite uppskattning??? Det tycker iaf jag!



Jag ville bara kika in och önska er en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag. Ge vänner och bekanta en extra kram eller något annat fint, för lite extra uppskattning i vardagen mår vi alla bra av. ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0