26 februari 2012

Fyllde mitt lilla hjärta 1 år!!! Tänk att tiden går så fort. Det känns som igår jag var sjukt frustrerad över att ha gått 10 dagar över tiden och de dagarna var verkligen de längsta i mitt liv. Sen kom hon, värkarna startade 21.30 precis efter vi hade hällt upp allt godis i skålarna och satt oss tillrätta i soffan, en fredag kväll. Skyndade att ringa syster som fick komma hit och passa Nova. Sen körde vi fort in till stan, kändes flera gånger som jag skulle få henne i bilen men så blev det som tur var inte.  02.22 kom vårt andra lilla hjärta till världen, den 26 februari 2011. Längd 51 cm och vägde 3305 gram.

Mira bara någon minut gammal.

Ett år senare...
Vi firade Mira på morgonen med paket,  som Nova var snabb med att hjälpa till att öppna.
Sen fortsatte förberedelser inför kalaset med både min sida och Nickes sida samtidigt. Vi lyckades duka ett lång bord för alla 21 personer som kom för att gratulera Mira.

Gott med tårta

Beställde en tårta av en kompis och det är verkligen den finaste tårtan jag har sett och
god var den oxå!!



En riktigt glad 1 åring!!!

Idag är Mira en liten tjej på ca 8 kg och är 74 cm lång.
Hon säger Mamma, Pappa och hej.
Hon står stadigt och tar ett steg men kommer nog snart att våga ta några fler steg.
Hon är en glad tjej som är väldigt smidig och klättrar gärna.
Kramar alla på gott och ont, små barn är inte så förtjust i hennes tvångskramar
men vi andra är väldigt glada över detta =)
Det bästa hon vet är att sitta i knät och sin syster!


Kommentarer
Emelie

Vad begåvad din kompis är!



Blogg: http://dreymir.blogg.se/
2012-03-22 @ 22:35:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0