vibrerande tunga??!

Har under en tid haft ont i ryggen och i axlarna, detta har jag lidit av sedan jag var ca 20 år så det är inget nytt. Men det kommer och går och jag vet att jag känner av det mer när jag är stressad och orolig över saker. Det hjälper till lite nu också att jag inte rör på mig som jag borde, så det är nog nästa sak som jag borde ta tag i. Jag fick iaf tummen ur och gå till en naprapat idag. Hon undrade om jag inte kunde tänka mig att sätta lite akupunktur och det har jag inget emot men hon ville först kolla min tunga?? Jag tittade lite konstigt på henne efter jag räckt ut min tunga och frågade lite skrattande hur jag mådde? Hon sa först Oj hmm, gillar inte riktigt det ordet Oj och helst inte i sådana här sammanhang. Hon sa att jag var frustrerad och hade inte mycket energi. Jag undrade hur hon kunde se det på min tunga, jo det vibrerade tydligen. Det hade jag ingen aning om att den kunde göra. Hon rådde mig att förska sova lite bättre och att vila. En vän till mig föreslog att jag skulle kolla upp mina blodvärden igen eftersom de blev dåligt efter Mira. Men det stämde verkligen när hon sa att jag var frustrerad. Jag har normalt sett mycket tålamod och är en glad person men det senaste har detta inte stämt, så jag får nog göra något åt det. Nåt mer tips kanske än att drick äcklig blutsaft och äta broccoli (om jag nu har dåliga blodvärden vill säga)??
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila, ha det så gott!!

Kommentarer
Carola

Hejsan!

Ellas pyjamas från MOLO är inte den senaste kollektionen. Därför du inte hittar den tyvärr. Men visst är den söt!

Mvh Carola



Blogg: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
2012-08-15 @ 09:06:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0