Spontan besök!

Det är inte alltid man gillar det men med goá vänner, är det alltid välkommet!
Så idag dök Anna och Jonas (det var deras bröllop vi var på nyligen)och barnen upp. De hade med sig fika så efter fikan blev det liten promenad i Skällinge och efter det dök Nicke upp lite tidigare från jobbet.
Så då passade vi på att åka in till stan och lunchade och åt glass.
Det blev en toppen dag helt enkelt!
Passade på att hämta mitt halsband som blev till fixat. Jag blev både glad och ledsen. Halsbandet blev jätte fint, hjärtat fick jag av Nicke när Nova föddes och ringen när Mira föddes. Så jag ville att de skulle höra ihop. Så det gör dom nu, problemet var att guldsmeden missade att jag hade greverat in Nickes namn på kanten och just i hans namn satte han hänget. Och det gick tydligen inte att rätta till! Det stör mig jätte mycket och jag fick ingen kompensation!!! Är inte duktig på att konfrontera folk så jag funderar på att skicka dit Nicke istället, för han är bättre på sånt än mig.Men så här blev resultatet iaf.
Han är fin min man, som har gett mig dessa fina i minné när det bästa hände i vårt liv. Vi fick våra underbara
tjejer!
 
Lovade igår att visa hur fina forstoringarna blev och nu är den på plats. Som jag har längtat!
Bild 1: familjen när Nova var 6 mån. Bild 2: Nova 15 mån Bild 3: Mira 15 mån
 
Natti natti

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0