Helt slut

Vilken dag vi har haft idag. Nicke skulle iväg på 30 års firande idag och jag kände att jag inte bara ville vara hemma. Lägligt ringde syster o undrade om vi inte kunde åka till Kungsmässan, perfekt tänkte jag. Men 3 bajsblöjor och ett par kissbyxor senare var jag helt slut som mamma..  Men höll ändå humöret uppe och tjejerna var nog nöjda med dagen. Och hör och häpna jag köpte både jacka och sandaler till mig själv!!! Köper inte längre mycket till mig själv men den senaste månaden har jag faktiskt hittat lite till mig själv. Så nu är jag redo för våren!!

Jobbade igår och vi hade många barn som var frånvarande igår då det gick mycket sjukdomar. Jag själv brukar "aldrig" åka på nåt men tyvärr tror jag att jag tog med det hem för i eftermiddags blev lillis sjuk. Jag håller tummarna för att det inte är nåt långvarigt nu när vi är lediga många dagar tillsammans.

Återkommer imorgon på bilder på kläderna jag har köpt och så får ni tycka till om jag kan ha klänningen jag köpte på det stundade bröllopet vi ska på.

Kommentarer
Foto, design & mamma till Alexander ♥

sv; Hej! Nej, headers kostar fortfarande 50 kr, så ville du beställa så bara maila mig så ordnar vi det :)



Blogg: http://justababy.blogg.se/
2012-04-29 @ 10:28:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0