Hotell Gästis

Vilken dag jag och mannen hade i lördags. Lämnade tjejerna hos mor och dit kom även svärfar och Marianne och passade dem. Så tjejerna var hur nöjda som helst att få total uppmärksamhet! Lite annorlunda variant av barnpassning med det fungerade utmärkt. De tycker både vi och tjejerna att vi kan göra om =)
Jag och Nicke började iaf dagen på stan med en lunch på Grappa och fortsatte med att strosa lite i affärer och avrundade med en go´fika på Espresso House. Jag har svårt att släppa att jag var utan barn men väl efter nån timma var det riktigt mysigt att bara vara med mannen i mitt liv. Vi checkade in på Hotell Gästis (hotellet som de pratar om i Svenska miljonärer på Kanal 5, klicka på länken för att kolla in det annorlunda hotellet) och vi badade i Leninbadet. Efter att ha bastat och badat är man lagom mör i kroppen så det blev inte så sent men en cider i baren och efter kvällsbuffén somnade vi väldigt gott och vaknade givetvis redan kl 7. Utvilade intog vi en härlig frukost. När vi  kom för att hämta tjejerna skrattade alla 4 barnvakterna om allt de hade fått göra, Nova bestämde givetvis hur allt skulle gå till och Mira hängde med. Vad kommer det bli av dessa damer, deras föräldrar kommer garanterat få vara orolig både en och två gånger i sitt liv iaf =) Väl hemma blev det en del hemmafix och sen var den helgen över. Hela familjen är iaf helnöjda, mer sånt här!!

Lenin badet

Dagen igår bestod av att jag mötte upp min vän Emelie som var på besök i Varberg. Hade önskat att de väljer att flytta hit, hur kul det än är att träffas över en fika så hade det varit så mysigt att ha henne och Ella på närmare håll. Så Emelie säg nu till Christian att det blir Varberg, för jag vill ha er här!! =)

Lånad bild av Emelies lilla Ella.

Nu ska jag sova lite så jag är pigg och glad till mitt sista Öppna hus för POMPdeLUX, sen skickas kläderna tillbaka.
Sov så gott!

Kommentarer
Emelie

Å fina du! Jag vill med flytta å umgås massa! Puss



2012-04-25 @ 17:21:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0