Tummen ur

Har äntligen fått tummen ur och lagt upp några nya annonser på lite av Novas kläder på tradera och en
annons på blocket, hade varit så skönt att kanske få nån slant för grejerna.
Kanske har någon av mina läsare som behöver en knappt använd stereoänk som står här och samlar damm och är i vägen när jag vill möblera =)

Den är köpt på Mio.

Idag var det avslutning för Novas barngympa (där jag är ledare).
Allt gick jätte bra och det känns nästan lite konstigt att jag inte ska leda barnen till hösten, kände att det blir lite mycket med hämtningar och lämningar och jobb. Men självklart ska Nova fortsätta med gympan, har inte riktigt bestämt mig om hon ska gå upp en grupp och att Mira kanske ska gå själv i denna gruppen. Kan kanske vara bra för dom båda två?

Bilden blev lite konstig eftersom jag var tvungen att klippa bort de andra barnen. Och det blev nåt konstigt med texten så den hamnade långt ner... Jaja orkar inte krångla med det mer iaf.

Måste avsluta med att det borde (och det gör det allt som oftast) se ut så här i köket alltid, älskar när min man varit i köket då är det tipp topp!! (hans ord) En av alla saker jag älskar med honom =)

Vi hörs snart igen.  Hör av er om ni är intresserade över stereobänken =)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0