Kontraster

Lillis vaknade med feber idag, så det blir en lugn dag idag.
Dock blir ju en 4 årig lätt rastlös med en bakis pappa och en sjuk lillasyster, så vi tog en sväng på
barnloppis.  Är egentligen inte så mycket för att handla på loppis men vi kom därifrån med en helt ny tunika från Blingo för 80kr till Nova och en tröja till Mira från p.o.p för 45 kr, helt okej fynd tycker jag.

En väldigt sprallig 4 åring. Kläderna är fynden från kungsmässan, kornblå byxor från Zara och piké tröja från Lindex.

En inte fullt så pigg lillasyster...

Jag har testat att stå på loppis men tycker inte riktigt det är värt det, men jag funderar på att ha en bloppis (jag lägger ut kläderna här och ni lägger en kommentar om ni är intresserade av att köpa det). Nån som är sugen på det?? Tror att jag har ganska fina saker eftersom jag tröttnar snabbt på barnkläder =)

Började detta inlägget men blev avbruten av att det ringer på mobilen och min första tanke var, shit jag har helt glömt bort att jag skulle vara iväg på avslutning för ledarna på gymnastiken. Men det löste sig bra, jag satt en stund och tittade på när mina "kollegor" körde ett cirkelträningspass, såg sjukt kul ut! Har själv nu stora planer på att ta tag i träningen. Vi avslutade kvällen med en väldigt god grillbuffé på SuperBowl, det var verkligen jätte god. Tål att testas helt klart!


Hoppas ingen tar illa upp för dessa bilderna, men måste ju visa hur roligt det ser ut att vara.

Jag blev också avtackad som ledare, jag bestämde mig för ett tag sen att det blir för mycket till hösten att även leda barngympa. Jag fick ett jätte fint armband, som jag blev verkligen jätte glad för!! Har tyvärr ingen bra bild på det.

För övrigt i helgen har jag packat ner POMPdeLUX i lådor, det är sista dagen på kollektionen idag. Känns lite märkligt att skicka iväg kläderna samtidigt som det känns skönt på nåt sätt. Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska fortsätta men jag återkommer med ett besked när jag vet =)

Tack för idag, slut för idag!

Kommentarer
Nina - Glamourmamman

Hihi, vilken graciös tjej på bollen! Lånar kanske bilden om jag får :-) Hoppas nu att ni kryar på er!!



Blogg: http://glamourmamman.blogg.se/
2012-04-29 @ 21:57:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0