Dagen efter hela dagen

Idag har det verkligen varit "dagen efter" hela dagen. Var på en jätte trevlig 30 års fest igår i Torpa. Jag slutade dricka i tid, tråkiga Yvonne vet jag att en del tänker men av erfarenhet vet jag vem det är som får ta barnen dagen efter. Oavsett när jag slutade är man ju så sjukt trött idag, kom väl i säng vid 2 och Mira vaknar som vanligt vid 6. Lyckades faktiskt få upp Nicke vid 7 med barnen för att jag ville få sovmorgon. Slumrade nog till en stund men vaknade av att jag förstod på Novas rop att pappa hade somnat och hon ville ha hjälp. Jaja lika bra att gå upp, åt frukost med tjejerna och gick och la mig igen med Mira. Nova ville fortsätta att leka och jag tyckte det var konstigt att jag inte blev störd på en hel timma. Tassade upp och såg att både hon och Nicke sov på soffan, sötisar!

Som sagt sjukt trött hela dagen och försökte motivera mig själv för att åka på visning, vissa dagar är det bara skönt att vara hemma och inte göra nåt. Men så var det inte idag utan jag sprang runt och förberede och åkte in till stan, väl i stan märkte jag att telefonen var avstängd. 11 meddelande, visningen blev flyttad. Det var många som backade ut i sista stund. Det var helt ok för min del bättre att ta det när det är fler folk. Så jag och Jonas åkte en sväng till hajen. Sen hem till familjen och har verkligen inte gjort nåt men avslutade den bra med thaimat och pizza och nu ska jag nog försöka fortsätta med Miras första album. Det måste ju bara bli klart snart.

Det kommer bilder imorgon...

Kram på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0