Mina underbara ungar

Åh idag har vi bara haft en mysig innedag, man känner ju inte riktigt för något annat i detta eviga regn. Men mysigt har jag och tjejerna haft iaf och med en sån tokig mamma som sjunger å stojar så har tjejerna varit på toppen humör nästan hela dan. Den roligaste leken idag jar helt klart varit Tittut, Nova gömmer sig bakom händerna och Mira kiknar av skratt =) Underbart att vara föräldraledig ( allt som oftast =) Men efter att ha varit inne hela dagen, kände jag att vi behövde lite luft. Nova ville cykla så vi bestämde att vi skulle gå en sväng till posten men det slutade med att vi hamnade hemma hos systeryster istället. Till Novas stora förtjusning rensade Linda i Eddies rum så hon hittade ju en leksak han inte ville ha längre och hon fick dessutom ta med den hem. Lyckan var gjord och hennes mamma var faktiskt oxå glad Nova älskar att sitta med pyssel och det är ju bra med lite omväxling!

Nu har jag skickat iväg kostdagboken, 2 oerhört "sexiga" bilder på mig och ett formulär, imorgon gäller det. Jag återkommer och berättar vad som väntar mig i en månads tid.



Mira har lärt sig en ny konst =)

Syskonkärlek!!!

God natt alla vänner!

Kommentarer
Fanny

Sååå otroligt söta =)



2011-09-21 @ 22:29:33
Yvonne

Javisst är mina trollungar söta ;)



Blogg: http://yvonnem.blogg.se/
2011-09-21 @ 22:31:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0