Testpilot?

Idag har varit en otroligt lugn dag, då mannen har varit bakis idag och barnen har varit väldigt trötta men det kan vara ganska skönt med såna dar oxå. Nu ska vi snart avsluta vår dag med thaimat från Big Thai i Breared. Gillar verkligen deras thaimat, dock har dom väldigt lång väntetid så nu sitter vi här vrålhungriga och bara väntar på att få åka in.

Fick ett trevligt mail härom dagen där jag kan få chansen att kanske bli testpilot för AKTA GRACOS BeLogic bilstol och det hade verkligen passat perfekt då Mira kommer behöva byta bilstol inom några månader. Och som alla vet har man ju inte så himla mycket pengar som föräldraledig men man vill ju ändå har det bästa och det mest säkra till sina barn men om man vill ha det så kostar det ju en del tyvärr. Det som är väldigt lockade med denna stolen är att den är väldigt lätt att justera och montera, det hade varit väldigt smidigt eftersom vi har två bilar men inte dubbla uppsättningar av bilstolar och så vill ju gärna mormor mfl låna barnen ibland och då underlättar det om bilstolen är lätt att flytta på. Kolla gärna på de här länkarna om hur bilstolen fungerar...


http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/

http://www.youtube.com/watch?v=i8jS_AE-WXA

Så nu håller vi tummarna för att vi blir utvalda som testpiloter.

Ha en trevlig lördagkväll!

P.S Tyvärr kommer det inte vara några bilder i mina inlägg på ett tag eftersom vi har skickat iväg kameran på lagning, men jag bjuder på en bild som jag hittade att mannen hade tagit när jag inte var hemma..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0