Underbara vänner!

Igår hade vi en fantastiskt mysig dag i Skåne hos min underbara vän Sara och hennes barn. Vi hade en heldag i hembygdsparken där de stora tjejerna lekte på lekplatsen och småtjejerna testade gungorna. Vi hade med lunch så vi åt den där, sen kom Saras bror Tomas och bjöd tjejerna på glass. Så dom var helnöjda! Det där med att man har en "bästis". Det tror jag nog att alla barn och framförallt tjejer har haft när dom är små, jag kan helt 100 % säkert säga att Nova och Thea är bästisar och det är så roligt att se när dom leker!

Våra fina tjejer i kompisgungan!

Idag lämnade jag Nova till sin farmor och Kalle och dom hade en trevlig dag på stan. Jag och Mira handlade lite blommor och en massa mat. Konstigt att det alltid ska bli så dyrt när man handlar mat måste bero på alla blöjor och välling som jag köper =)

Väl hemma var det dax för lunch, hann städa övervåningen och köket och har plockat i resterande delar av huset. Är ganska nöjd med det men jag har ju insett att jag inte är så effektiv när det gäller att städa huset. Jag gillar att ha fint men vårt är stort och tar en väldans tid att städa. Mitt i allt ihop fick jag ett mail från min PT och nu har jag fått ett träningspass oxå, gjorde första delen idag. Gick riktigt bra och har hittat ett perfekt ställe att vara på, allrummet på övervåningen för då kan Mira vara med och leka och hänga på mamma medan jag tränar och så har vi ju musik i närheten oxå. Börjar komma in i det här med maten mer och mer. Idag hittade jag något som föll mig väldigt i smaken, Kesella hallon den var riktigt god!

Imorgon ska jag väga och mäta mig för första gången, tror ju inte på några wow resultat men jag vet att jag redan har gått ner minst 1 kg och det är jag riktigt nöjd med!!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0