Rutiner...

Ja nu kan man säga att våra olika rutiner har dragit igång på riktigt och det är både skönt och lite jobbigt innan man kommer in i allt. Men så här ser vår vecka ut denna veckan. Igår startade gymnastiken för Nova som jag och en annan tjej (Monica) håller i. Det kom 7-8 glada barn med föräldrar och syskon, vi hoppas på ännu fler barn nästa måndag =) För er som inte vet vad det är för någon gympa så är det förälder-barngymnastik i Rolfstorps gympasal och det är för barn mellan 1-4 år och tiden är 16.30-17.15 på måndagar. Välkommna!

Idag stog de att gå till förskolan på schemat och där har vi varit nu och det går verkligen jätte bra så på torsdag ska Nova vara där själv mellan 9-14, så den inskolningen gick snabbt. Så nu håller jag tummarna att det ska hålla hela vägen.. Så nu sitter jag och väntar (med mitt kaffe =) på att tjejerna ska vakna så vi kan åka till BVC på den sista mammaträffen och idag ska det handla om mat.

På onsdag och fredag har vi "fria" dagar men jag tror att det blir lekdag på onsdag med Novas kompisar och på fredag blir det nog en sväng till stan.

På torsdag ska ju Nova vara på förskolan själv men jag måste vara tillgänglig så det blir nog en långprommis med Mira och sen får vi se om det blir städning/vila eller baka som vi väljer att göra..

Vad ska ni andra hitta på denna veckan???



Kommentarer
Nina - Glamourmamman

Oj, var det bara så få barn?! Jag trodde det brukade vara över 20! Och nej, ikväll har jag inte gympan, T jobbar. Ska du dit så kör hårt :-)



Kram Nina



Blogg: http://glamourmamman.blogg.se/
2011-09-07 @ 15:49:29
Vivi

Åh, Yvonne. Det är en gammal H&M..

Kram



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2011-09-08 @ 07:32:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0