Min man...

Kikar bara in en snabbis orkar inte skriva så mycket idag.
Sitter just nu och slötittar på True Talent, ett bra program tycker jag och så tittar man ut genom fönstret och
ser min kära man som sliter med tjejernas lekstuga i ösregnet, när han väl har bestämt sig så ger han sig aldrig.
En stor eloge till honom! Love U!!

Mannen och lilltjejen

Men som ni kanske förstår är tjejernas lekstuga när som helst klar och jag lovar att jag lånar någons kamera om jag inte har fått tillbaka min egna tills dess.


Detta var den senaste bilden jag tog men nu återstår bara fönstren och inredning

Idag har Nova varit på förskolan själv mellan 9-14 och det hade gått hur bra som helst, så nu kör vi!! Ser fram emot höstmörkret och levande ljus och massa mys med min härliga familj!

Imorgon ska jag äntligen få bukt på min huvudvärk, hoppas jag. Har bokat tid hos en naprapat och tjejernas farbror Jonas har lovat att ställa upp som barnvakt. Känns bra att ha många runt omkring sig som kan hjälpa till när man behöver det.

Ses snart igen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0