Måndags pyssel

Helgen har till största delen bestått av lekstugeprojekt, den är näst intill klar. Det som återstår är plåt på taket och inredningen. Jag har märkt att många tycker att det har varit roligt att följa vår lekstuga så jag tänkte att jag ska försöka göra någon rolig invigning/inflyttning. Tänkte bjuda en del av Novas kompisar med föräldrar, det kan nog bli uppskattat, så vi hoppas på att den är helt klar om ca 2 veckor så efter det kan det nog bli invigning =)

Idag är det måndag och Nova skulle egentligen ha en dag på förskolan men hon hade feber inatt, så det blev till att stanna hemma idag. Hon har dock inte haft någon feber idag på dan så hon har varit lite rastlös, så jag hittade ett litet kul pyssel som vi har roat oss med. Väldigt lätt och går snabbt att göra..




Lånad bild av: http://jennyn.se/index.html
Man använder stora pärlor som man sen sätter in i ugnen i 10 minuter. För närmare info klicka på länken.

Å nu har lillstrumpan önskat pannkakor, så det har varit en helt okej måndag än så länge!
Ha det så bra så länge!
Kram

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0