Mammafika!

Första mammafikan avklarad å vad trevligt det var. Var nog framme halv 10 och var inte hemma förän kl 1 så då måste vi ju haft riktigt trevligt!! =) Så jag var hemma en snabbis slängde i mig lite lunch (inte mycket efter all fika men jag kan inte leva på frallor på en dag) och sen iväg för att hämta Nova. Det är tyvärr ingen rolig process för tillfället, Nova älskar sin förskola men är behov av väldigt mycket sömn så när jag har hämtat de senaste gångerna har tårarna sprutat och det är både jobbigt för henne och mig. Tur för oss båda att jag tycker att det är helt ok om hon sover när hon kommer hem, hon somnar ikväll iaf. Så nu sover min lilla plutt och lilla syster är hennes raka motsats för tillfället och är en ständig solstråle, så det är ju skönt! Så det är bara till att bita ihop nu och hoppas på att denna fasen inte blir långvarig.

Nu blir det till att ta tag i tvätten medan Nova sover och Mira röjer. Tror att det var nån som klagade på att sockarna håller på att ta slut igen =)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0