Liten blir stor

Ska bara göra ett snabbt inlägg. Allt har bara blivit bättre sen förra "klago" inlägget som jag gjorde. Natten igår var lite bättre och inatt sov lillan hela natten, vilken skillnad. Jag är så mycket gladare och piggare och gör mig till en så mycket bättre mamma =)

Idag är en stor dag för min lilla Stora tjej, hon ska börja på förskolan igen, de har hon sett fram emot!
Nova i sin nya favorit tröja och så ville hon ha strumpbyxor precis som lilla syster
så här blev resultatet.  Å min lilla tjej börjar bli så stor..

Skriver lite mer sen
Hej svejs!

Kommentarer
Vivi

Hej. Vilken fin tjej. Tuff i shorts och nya tröjan :) kram



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2011-09-01 @ 17:00:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0