Fredagsmys hela fredan..

Dagen började med att barnens farbror Jonas passade dem medan jag var hos naprapaten. Skönt att äntligen få bukt med min huvudvärk och det har verkligen hjälpt nu i efterhand.
Hämtade barnen och möte upp Emelie och Ella för en god sallad på Campino, Jonas tittade förbi när vi var klara och tog med Nova till lekplatsen så jag och Emelie fortsatte vårt mys på Espresso House med en god Kaffe. Sådan här vardagslyx är jag verkligen inte bortkämd med längre men det är såå mysigt när det blir av.
Efter all mys gick vi till Don´t blink för att ta kort på tjejerna, Nova var egentligen alldeles för trött men så fort hon såg alla leksakerna så sken hon upp och alla korten blev hur bra som helst och nu våndas jag för att försöka välja 3 stycken. Dom har en bra erbjudande på Don´t blink. De har drop in på fredagar och så tar dom kort i 15-20 min och sen får man 3 kort och för det betalar man 495 kr. Man kan givetvis köpa fler kort men varje kort kostar ju lite.
http://dontblink.se/

Efter denna heldagen var jag helt slut när jag kom hem, huvudvärken gjorde sig påmind igen eftersom naprapaten påpekade att jag var tvungen att ta det lugnt. Så väl hemma gick jag och la mig direkt. Det märktes ganska snabbt att Nova inte är van vid att jag mår dåligt så hon kom in 3 gånger, en gång med en snuttefilt som jag var tvungen att ha, ett gosedjur och ett legotorn hon hade byggt åt mig. När jag väl hade vilat bort huvudvärken, stod maten på bordet och Nicke hade tänt levande ljus (bara för jag skulle bli glad =). Så detta var helt klart den bästa fredagen på länge!!! Fler sådana hoppas jag på =)

Ni har säkert samma problem som mig när barnen helt plötsligt sätter igång att växa. Tyckte att det var så konstigt att Nova inte har några byxor som passade, sist jag mätte henne var hon 97 cm, kommer ihåg det exakt eftersom hon inte kunde åka allt på Legoland för då skulle man vara 100 cm. Men nu hade hon visst blivit 100 cm, så det är väl bara att ta bort alla byxor och köpa några nya. Mira lider av samma grej just nu, så jag var inne en vända och hittade några fina byxor, det är så fina färger ute i butikerna nu.

Himla fint set med kläder från Lindex, har blivit helt såld på ugglor.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0