Chokladbollsmys

Nu sover alla mina 3 godingar och jag pausar lite framför datorn(som både min mamma och Nicke tydligen tycker att jag hänger allt för mycket framför. Det är helt enkelt mitt sätt att varva ner). I eftermiddags roade sig Nova och Nicke med att baka chokladbollar, för lagom till pappsen kom hem hade ju Nova blivit på bra humör igen. Gillar när dom gör nåt mys tillsammans, så jag tog med mig lilltjejen på möte.

Tänkte bara meddela att det här med matdagboken kanske inte är så dumt ändå??!! Jag har insett att mellan lunch och kvällsmat äter jag inget vettigt alls, det är nog mest kaffe och kanske en frukt på sin höjd. Ska bli spännande och se vad Olga säger när hon läser min matdagbok, inget att hylla direkt. Men jag har iaf druckit 2 koppar kaffe idag UTAN socker och det är duktigt av mig och på mötet avstod jag fikat! Men jag var ju tvungen att smaka lite på de goda chokladbollarna när jag kom hem, så helt duktig var jag ju tyvärr inte men man kan inte vara felfri än =)



Nä nu ska jag nog krypa ner till min familj för jag börjar ju redan bli trött. Får se om vi orkar pallra oss iväg till öppna förskolan imorgon, annars blir det nog en hemma dag i regnet.

Satte mig vid Nickes dator och skrev detta och hittade en gammal bild på mig, så jag bjuder på den med...


Tror att denna bilden är över 10 år, hade jag sett ut så här nu hade jag nog inte känt att jag behövde ha hjälp att komma igång med träningen =)
Sov så gott!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0