Måndag, tisdag, onsdag

Shit dagarna bara springer förbi och jag har tänkt blogga flera gånger men har verkligen inte orkat. Men jag tar en snabb sammanfattning av dagarna som hunnit gå denna veckan.
I måndags bestod dagen mest av att plocka undan, Mira gjorde tyvärr tvärtom så det kändes som det tog hela dan. Jag bakade en väldigt god kaka (extremt nyttigt ;) inför kvällens Pomp de Lux party. Receptet hittar ni på min vän Jennies blogg. På kvällen kom som sagt många goda vänner och kollade på kläder och fikade. Alla älskade kläderna så jag hoppas verkligen att jag får jobbet, för dom känns inte direkt svårsålda. Tjejen som höll i partyt var super trevlig och jag bombaderade henne med frågor om att vara försäljare. Men hon verkade oxå tycka att det var trevligt för hon åkte inte hem förrän strax efter 23. En mycket lyckad kväll!

Igår valde vi att bara ha en mysdag och de var verkligen det. Vi drog oss länge och bara hade mysigt helt enkelt.
Jonas (Nickes bror) dök upp vid halv 3 till Nova och Miras stora förtjusning. Han sov över eftersom han håller på att renovera hemma. Ingen var mer lycklig än jag. Han passade tjejerna en stund när jag skulle iväg till frissan, väl hemma igen har han gjort hemmagjorda hamburgare och han tog hand om disken efteråt! Det är riktigt lyxigt att ha honom boende hos sig, så det får du gärna göra fler gånger Jonas!!!!

Inte lätt att ta kort på sig själv.. Frisören tyckte att jag kommer uppfattas som blond, det tycker
inte jag men jag är väldigt nöjd att ha denna färgen på hösten.

Vad tycker ni??

Idag började oxå väldigt bra. Nova sprang upp till Jonas och Mira somnade om efter en timma så jag kunde ligga och dra mig, det är jag verkligen inte bortskämd med så det var hur gott som helst. Morgonen fortsatte med att Jonas ch Nova byggde lite lego, läst böcker och allt annat som Nova kom på medan jag och Mira gjorde oss iordning. Efter lunchen var klar körde jag Nova till bussen där Fanny väntade. Så Nova och Fanny fick en eftermiddag själva (med Fannys kompis och kompisens kusin) med fika på stan och lek på Lekstugan. Nova var så glad när jag hämtade henne men det tog inte många minuter innan hon sov. Så min tanke om ha lite mys med tacos slutar nog med att det bara är jag och Nicke som får ha  det men det kan ju vara lite mysigt för omväxlingsskull =)
Pausade i bloggandet för att vi skulle äta, så när jag hade tagit upp min mat vaknade Mira men Nova sov gott och vaknade bara vid 21 och fick välling och somnade om.

Kram kram

Kommentarer
Sara

Hej gumman!! Kom på att ja glömt säga att du blev jätte fin i håret!!! Jätte härlig färg!! kramar



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2011-11-07 @ 10:36:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0