Fredag

Då sitter man här en grå mulen fredag med kaffet i handen och på tv:n är det Oprah, tjejerna sover middag och jag väntar på att dom ska vakna så vi kan äta lite mellis och åka till Tjolöholmslott på julmarknad. Vi får nog ha ordentligt med kläder på oss för det är verkligen ruggigt ute. Var en sväng på jobbet idag, vi hade sångstund och fikade och lekte en stund ute. Känns kul att kunna gå dit med sina barn och bara "vara", mysigt jobb jag har =)

Eftersom jag sitter här och fördriver tiden så surfade jag runt lite, har länge tänkt sätta upp väggord i tjejernas rum men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska.. Ni kan kanske hjälp mig???? trodde jag skulle kunna infoga bilden på texten men det fungerade inte så jag får bara skriva vad det ska stå..

Till Novas rum:


  • Blinka lilla stjärna, hur jag undrar var du är
  • Jag ÄLSKAR dig till månen och tillbaka
  • För den som inte är bildad är A bara tre pinnar... -Nalle Puh
  • I belive in FAIRIES

Till Miras rum:

  • Underbar & älskad
  • Även en liten stjärna lyser i mörkret
  • Jag ÄLSKAR dig till månen och tillbaka

Hjälp mig nu att välja, lider ju av någon jobbig beslutsångest över sånt här =)

I onsdags var jag inbjuden till Blomsterlandet på lite pyssel med blommor. Gillar verkligen att gå dit och få lite tips och idéer och framför allt hjälp med att göra i ordning några krukor med hyacinter och amaryllis inför jul. Detta blev resultatet.

Detta var nåt nytt för mig, en amaryllis upp och ner.

Avslutar kvällen med tacopaj, bastu och idol, helt perfekt fredag med andra ord!


Kommentarer
Annelie

Jag tyckte att till Novas rum, skulle det vara fint med •Jag ÄLSKAR dig till månen och tillbaka



Och i Miras rum, •Även en liten stjärna lyser i mörkret



Det kanske är försent för att ge dig tips, men detta hade jag valt till mina <3



2011-11-21 @ 22:36:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0