Julkänslor???

I förra veckan berättade jag om att jag skulle på spännande saker och det innebar att jag var på en anställningsintervju i Göteborg för Pomp de Lux och idag kom samtalet som jag har väntat på. Jag fick jobbet!!! Så till våren börjar det verkligen bli nya rutiner, från och med i januari börjar jag arbeta på mitt vanliga jobb varje fredag och då kommer Nicke vara hemma med barnen. Skönt för honom att bara ha 4 dagars arbetsvecka och långhelg, det kan han behöva =) Och från och med 20 februari ska jag även arbeta med Pomp de Lux, så känner du att du vill ha ett party så säg bara till. Så det kommer bli en omställning men jag gillar ju när det händer saker, hoppas bara jag lyckas balansera arbetet och myset med barnen bra för jag vill ju inte försaka något. Tror att det kommer bli jätte bra, det är nyttigt att komma hemifrån lite. Tror att barnen också kommer att uppskatta att ha sin pappa hemma mera.

Så jag får väl börja med att lära mig att göra reklam för Pomp de Lux, jag kan börja med att säga att på torsdag kl 10 börjar deras rea och då kan man få tag i riktigt fina kläder till fina priser.

Å nu har äntligen julkänslorna börjat infinna sig. Jag har fått köpt några få julklappar och jag och tjejerna har dansat runt till julmusik. I helgen bär det av på någon julmarknad det blir antingen Wapnö eller Tjolöholmslott eller kanske båda =)

Lånad bild från www.tjoloholm.se

Kram på er!

Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

sv; Bra en header tar jag 50kr för :)





Blogg: http://justababy.blogg.se/
2011-11-16 @ 09:53:26
Hanna

Hej hej grattis till jobbet jag har som sagt gärna ett party!!!

Kul att du ska börja jobba på fredagar.... jag fick också jobbet jag sökte så här blir det oxå ändring men har inte hunnit klurat ut hur mycket ännu kram



Blogg: http://angelmax-delmo.blogspot.com
2011-11-16 @ 19:50:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0