Lugn lördag

Sambon är på svensexa idag så jag och tjejerna har tagit det ganska lugnt.
Började med att vi fick besök av en vän och hennes 3 barn, alltid trevligt med besök och barnen
fick lekt av sig lite. Sen fick vi en glad överraskning av min svåger som gjorde det allra sista på lekstugan så
nu kan vi äntligen säga att den är helt klar!!! Jag har ju lite grejer som jag vill pilla med invändigt men i det stora hela är den helt färdig. Tillbringade eftermiddagen hemma hos min syster, vi ses inte så mycket längre (som vi brukar) eftersom hon har gått upp till heltid och barnen har en hel del aktiviteter. Men jag älskar att vara där en stund och bara tjöta, jag satt och kollade jultidningar för inspiration och hon lagade mat inför kvällen. Och även om dom skulle ha gäster så stör det inte henne att vi är där och bara är.. vi tjötar om allt och inget men idag handlade de mest om Julen!! Fick lite julkänslor och har surfat runt lite och hittat lite tips på vad jag själv vill göra inför julen och helst vill jag ju göra extra fint eftersom julen är hemma hos oss i år.. Har ni kanske lite tips o ideér?? Dela gärna med er...

Tänkte visa lite av vår dag i bilder...

Nova tyckte man kunde ha Miras strumpyxor på huvudet...

Vilken blandning!! Jag åt gårdagens mat, Nova ville hellre ha plättar o Mira
åt gröt. Nova testade dessutom kall bearniesås på plättarna. Gott sa hon
men hon ångrade sig snabbt...;)


Avslutar kvällen med en varmt bad..

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0