Julklapptips till nära o kära..

Eftersom jag vet hur svårt det kan vara att köpa julklappar till barn så tänkte jag ge några förslag på julklappar till tjejerna. Jag vet ju att det är några i familjen som läser här inne..

Till Nova:
  • Doktors väska (tex. www.babyshop.se)
  • Sminkväska (tex. www.babyshop.se )
  • CD- skiva med musik (tex. absolut kidz 31)
  • Mikrofon att sjunga i.
  • Wii-spel med dans
  • Hyllor (vita) till hennes rum (Sebra hyllor)
  • Morgonrock stl 104
  • Klädhängare (tex. www.smattochsnyggt.se)
  • Saker till lekstugan
  • Filmer (tex. alla barn i bullerbyn, emil, disney, även pippi filmer då de gamla har blivit utslitna mfl)
  • Sagor att lyssna på när man ska sova
  • Vit sackosäck
  • Petshop (tror jag dom heter)


Till Mira:

  • Kläder i stl 74-80
  • Bygel till tripp trapp stolen i svart (finns på tex babyhuset)
  • Leksaker (tex. www.babyshop.se)
  • Stol och bord till hennes rum
  • Ugglor grejer till hennes rum (Cervera)
  • Plocklåda med djur www.smattochsnyggt.se
  • Bäddset till spjälsängen
  • Jabadabado plåtbil www.jabadabado.se

Psst det går att klicka där jag har skrivit hemsidor, så kan man se hur sakerna ser ut. Fyller på här efterhand som vi kommer på fler saker.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0