Fullt upp

Idag har jag haft en mysig dag med Emelie och lilla Ella. Vi tog våra små på en långpromenad i stan innan vi gick till Campinoo och lunchade. Jag måste säga att deras sallad är så grymt god. Tiden springer iväg när man har riktigt trevligt så sen var det dax för mig att bege mig hemåt och hämta Novisen. Hem och få i sig ordentligt med mellanmål så man skulle orka barngymnastiken. Eftersom jag leder gympan måste vi åka ganska tidigt och det är så svårt att få i Nova ordentligt med mellis så hon orkar. Ni kanske har något tips på något bra mellanmål som kan gå hem???

Lånad bild av Emelie på lilla Ella

Väl hemma igen är det bara att skynda sig med maten eftersom båda tjejerna oftast är väldigt hungriga och trötta efter en sån här dag. Men idag räddade faktiskt Pippi mig. Efter att ha testat 3 pippi filmer (dom har tyvärr blivit slitna så alla fungerar inte) så fick vi igång en och Nova har suttit som ett ljus och Mira somnade på vägen hem så jag kunde laga maten i lugn och ro.. Skönt! Nu ska vi ta och äta och gå och lägga oss tidigt för imorgon händer det spännande saker, berättar mer om det imorgon...

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0