11.11.11

Idag är det ett häftigt datum då man borde göra något häftigt, gifta sig, skaffa barn eller liknande.
Vi ska inte göra nåt av det idag men vi ska faktiskt på bröllop!!!
Ska bli riktigt kul, har bara varit på 3 bröllop i hela mitt liv och jag hoppas att det kommer bli fler. Varför inte mitt eget??Hmm det är ju ingen som har friat men det är väl bara att hålla tummarna att den dagen kommer ;) Eller vad säger du Nicke???

I vilket fall började inte dagen riktigt som jag hade tänkt mig. Nova har sovit i sin säng på övervåningen Hela veckan, jag är riktigt stolt över henne. Hon sover inte hela nätter än utan kommer till oss men det är helt okej! Men igår blev det inte riktigt som det brukar utan hon låg redan i vår säng när jag gick och la mig. Så inatt hade båda tjejerna bestämt sig för att ligga så tätt dom bara kan med sin mamma, jätte mysigt (det tycker jag verkligen) men inte min rygg. Så mitt humör var inte det bästa när jag vaknade och de resulterade i att tjejerna givetvis gjorde tvärtom mot vad jag ville.. Suck!! Men nu sover båda hjärtanen på altanen i var sin vagn, i detta underbara väder! Så nu blir det till att packa tjejernas väska för att båda två ska sova borta för första gången! Är helt säker på att det kommer gå bra, dom är i trygga händer och jag hoppas att jag verkligen kan sova ut imorgon.

Så här ska vi se ut idag, vad tycks????


Fanny har gjort mina naglar... Fina va??

Tjejerna just nu...

Ha en fortsatt bra dag, för det ska vi ha!

P.S Måste ju visa en fin bild på det bröllops paret!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0