Vårt lilla underverk...

Igår blev vårt lilla underverk 3 månader. Sjukt vad tiden går fort..
Fick höra på bvc men är hon inte väldigt "stor", hon ser ut att vara 5 månader..
Hmm ja hon är lite före sin tid, undrar om det beror på att jag gick över tiden med henne?
Hon ska vara med hela tiden, ligger på mage å lyfter huvudet jätte högt så hon ser mycket och kämpar för att rulla runt på rygg. Hon ligger aldrig stil och skrattar mycket =)
Man hinner inte med i utvecklingen lika mycket som man gjorde med Nova men det är sjukt mysigt att vara hemma med dessa tjejer även om det kan vara lite påfrestande ibland =)


Är Mira inte trött så gillar hon inte att ligga ner i vagnen men i sittdelen trivs hon bra =)


Har fått förfrågan om jag vill börja jobba en dag i veckan redan till hösten, det hade varit skönt att komma hemifrån lite men det känns svårt att redan börja jobba. Men men jag har ju inte bestämt mig än,vi får väl se hur jag gör. Det bästa är iaf att då får dom vara med sin pappa en dag i veckan helt själva och det är ju väldigt bra tycker jag.

Idag är det kalas dax för lilla Charlie som har blivit 2 år, stora killen. Han önskade sin kalsonger så Nova valde själv häftiga kallingar med Stålmannen på =) Så vi får väl åka in och hitta nåt mer till honom, dock inte lätt att köpa presenter till barn tycker jag. Kvällen ska jag och tjejerna tillbringa själva eftersom Nicke ska grilla med jobbet.

Imorgon är den efterlängtade dagen, det är cykelfest i Skällinge och Rolfstorp. Skällinge har sina maträtter själva och rolfstorp likaså och sen är det en gemensam fest i bygdegården. Vi var på kvantum igår och skulle handla allt som behövdes. Nicke borde nog bli kock i sitt nästa liv, han går in för det här riktigt mycket och han är jätte duktig. Jag tar på mig att göra fördrink och dukning och sånt där lull-lull runt omkring. Fanny ska passa tjejerna, det känns bra att hon är i skällinge och passar dom och dom trivs så bra hos henne =)

Måste visa lite bilder på tjejerna och deras bästa vänner...

Ha en trevlig fredag med mycket fredagsmys!

Kommentarer
Sara

Tänk att små tjejerna e så stora redan...shit va tiden går snabbt!! Måste ses snart igen e ju så mysigt!! Testar ringa om en stund, vi fick ju inte pratat färdigt igår.

Kramar



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2011-05-27 @ 10:02:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0