Full späckad vecka

Pratade precis med min underbara vän som jag inte har träffat på evigheter, hon berättade att hon väntar tvillingar!!! Hur häftigt är inte det??? Och hur skrämmande? Men hon kommer klara det galant, det är jag säker på! Det är verkligen jätte kul att vi får barn samma år igen, jag måste bara bli duktigare på att ta tag i att träffas...

Imorgon ska jag försöka få med mig båda tjejerna till min systers jobb. Dom håller på att jobba med olika sorters skapande om jag har fattat det rätt. Därefter ska vi åka till svärmor och bli bjudna på lunch sen lämnar jag Nova så hon får tillbringa lite tid med sin farmor. Och jag tar med mig Mira till bvc på någon form av mammaträff sen ska vi nog gå en långpromenad! Det ska bli skönt att komma ut och gå lite, Nova ä inte så förtjust i såna promenader...

Har inte skrivit på ett tag för det har verkligen varit fullt upp denna veckan, men jag ska försöka sammanfatta det lite så ni förstår vart bilderna är tagna. =)
I onsdags åkte vi till munkagårdskolan med öppna förskolan. VI gick runt och kollade på alla djuren sen grillade vi korv å hade det mysigt. I torsdags gick vi till mitt jobb (Bikupans förskola), det var förskolans dag och mina arbetskamrater hade verkligen planerat det bra. Man kunde rida på shetlands ponnys, klappa en kanin, blåsa såpbubblor och slå sönder en pinjata full med godis! Barnen var överlyckliga!
I fredags passade vi Novas kompis Felicia i några timmar, det var en utmaning att få med mig alla 3 tjejerna till stan men det gick jätte bra! Förvånad över att jag inte glömde nåt =) Sen träffade vi "farbror" Jonas och han hjälpte mig att hitta kläder till dopet, tack snälla för hjälpen!! Men det blev dock inte en klänning utan två eftersom jag har sån fruktansvärd beslutsångest! Kvällen avslutades med att vi bjöd Linda, Perra och Eddie på hemmagjord pizza. I lördags tog vi det lugnt för att på eftermiddagen åka på två års kalas. Riktigt trevligt!!!
Och igår åkte vi till lekstugan med Carro, David och Charlie. Rikigt bra avslutning på denna veckan!!!

Insåg att klockan blev mycket, så bilderna från veckan kommer imorgon. NI får nöja er med lite bilder från när jag väntade Mira. Känns väldigt konstigt att jag såg ut så här för lite mer än 3 månader sedan...


Dom fina bilderna har min söta systerdotter Fanny tagit.
Ha en bra kväll, go´natt!
Kram


Kommentarer
Incognito

Fullspäckad*



2011-05-24 @ 08:44:03
Emelie Peterssson

Vad fina bilder.. å herregud låter som du har fullt upp på dagarna =)



Hur är allt annars? Saknar dig!



2011-05-24 @ 21:27:04
Vivi

Sötisar!!



Blogg: http://bubbles.blogg.se/
2011-05-24 @ 21:31:21
Yvonne

HEj!

Emelie: Ja det är fullt upp på dagarna men jag väljer att ha det så, det så mycket roligare när det händer saker =) Har du inte tagit sådana bilder på magen så gör det, det är så himla roligt att ha sen...

Saknar dig oxå! Ses vi snart?? Kram



Tack Vivi!



Blogg: http://vonnasblogg.blogspot.com
2011-05-25 @ 08:07:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0