En helt vanlig dag..

Idag bar det av till stan för att hämta Miras pass. Skönt att ha det gjort, så nu ska vi bara fylla i pappren för visum. Ska bli spännande att åka med små tjejerna =) Därefter blev det en snabb sväng på stan å då plingade mobilen till. Vi blev bjudna på spontan fika hos Daniella, Tomas och barnen. Det var riktigt trevligt och barnen hann leka lite.

Samtidigt som jag sitter här och skriver så har jag på "en unge i minuten", lider med henne som ska föda och det känns lite i mig. Det är en fruktansvärt häftig upplevelse och ont gör det men det är det verkligen värt!! Och nu har jag ju min lilla guldklimp jämte mig här i soffan =)

Igår lämnade jag mina två små till min man för att åka på ledarträff. Jag curlade lite för honom och la fram allt han skulle ha med sig när dom skulle gå på kalas, kändes lite som det var en förutsättning för att dom skulle kunna komma iväg. Jag åkte iväg och visste inte vad som väntade eftersom det var hemligt. Så vi träffades vid Rolfstorps affär och där ifrån åkte vi för att åka gokart =) Skit kul men jag är lite feg när det gäller omkörningar, jag var inte sämst och långt ifrån bäst men jag var nöjd ändå. Sen blev det middag på parasollen på Getterön. Det var skönt att komma hemifrån lite och bara släppa allt ansvar med barnen. Tror att det är nyttigt att pappan får testa på att göra allt själv oxå.

Sov så gott, nu ska jag lägga båda mina tjejer i sina sängar så jag får några timmars riktigt sömn.
kram

Kommentarer
Emelie Peterssson

Hej sötis, fin blogg du har!

Såg att du ringt, glömde ringa tebax. Hade du ngt speciellt på hjärtat?

Kommer ner om en månad, då får vi boka date!

Va nog nyttigt för dig med lite egen tid, det är du värd =)

puss



2011-05-17 @ 15:21:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0